bullandbear.blogg.se

Tillsammans mot ett berikande och rikare liv.

Börsen går som förutspått

Publicerad 2016-06-13 19:18:33 i Allmänt,

Som jag skrev i inlägget den 3 maj trodde jag på kortsiktig upprekyl vilket kom och varade fram till 31 maj. Skrev också att jag tror vi ska ner till 1200 på OMX 30. Vill uppdatera mig i detta nu och mitt mål är nu en dubbelbotten vid ca 1250 (gröna sträckade). Därifrån tror jag vi får upprekyl. Stor varning är dock utfallet i Storbritannien. Vid en brexit tror jag inte 1250 håller. 

Även Enquest följer plan och har nu brutit 4kr. Är nu vid ett stöd och ev upprekyl kan komma. Kommer inte den under de närmsta 2-3 dagarna tror jag fortsatt 3.5 ska testas. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

David

Hej är en man som investerat i värdepapper i över 19 år. Delar med mig av innehav, tips och idéer. Gillar även sportbilar så blir lite sådant med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela